Baliemedewerker
De baliemedewerker elementair zwemmen is verantwoordelijk voor de volgende taken aan de balie tijdens het elementair zwemmen:
- Controleren bij de ingang of het betreffende lid geen betalingsachterstand heeft.
- Afstempelen van de contributiekaart voor die maanden dat er werkelijk betaald is.
- Aanspreken van leden met betalingsachterstand, en het weigeren van de toegang tot het bad aan leden die meer dan twee maanden achterstand hebben.
- Inschrijven van nieuwe leden.
- Informatie verschaffen omtrent lestijden, wijze van betaling, opzegging, etc (o.a. via het Aegir informatieboekje).
- Plaatsen van aspirant-leden op een wachtlijst, als er op dat moment geen plaats is in de betreffende lesgroep.
- Aanmaken van contributiekaarten voor nieuwe leden, voorzien van een uniek lidnummer en zorgen dat de inschrijfformulieren zo spoedig mogelijk bij de ledenadministrateur van de vereniging terecht komen
- Zo snel mogelijk doorgeven van alle mutaties in het ledenbestand (en dus ook het vrijwilligersbestand) aan de ledenadministrateur van de vereniging